2013. április 9., kedd

Csak egy bejegyzés!

Nem akadtam ki,ááá nem...

Ez csak egy kis ízelítő mivel ezen a héten sajnos nem volt időm írni nektek de most egy gyors kis csontot dobok nektek amit el lehet olvasni:)!
Igazából nagyon kiakadtam .Sztori : este 9 fele vagyunk a tvpaprikán meg akarunk nézni egy műsort! Elkezdődik 8 percre rá betolnak egy reklámot....Nem egy reklámot tolnak be hanem egy 6 perces reklámot.......És így egy fél órás műsort elhúztak egy óra 15 perci...... Ültünk a tv előtt és így stopperrel indítottuk az órákat,hogy :6 percünk van kajálni zuhanyozni különben kezdődik. Nem is tudtam mire vélni és ez gondolom nem csak ott van így! Gondolom mindenki tud hozni olyan esetet mikor esetleg az esti moziját tönkretette az a temérdek sok reklám.Szerintem nem kell sokat gondolkozni,hogy eszünkbe jusson.Láttam már olyat is,hogy beetettek a tv-sek,hogy áááááá itt nincs sok reklám az valahogy így nézett ki : 35 perc után reklám (3p)-------------------30p után reklám (5p)--------------------20p reklám (8p)----------------15 perc reklám (10 percre) és a végén már ez,az utoljára említett verzió ment végig.Ha ezt most megnézem a kis szemetek beetettek! Konkrétan átcsesztek a palánkon mert beetettek,hogy nem lesz gyakori reklám de egyre több volt és e közben reméltem,hogy végül is csak nem csinálják meg! DE MÉG IS!!! Annyira bosszantó! Jön persze a méltatlankodó olvasó-akikre mindig kitérek,hogy még őket is meggyőzzem- hogy DANI csak a köz tv-ben...Aha hát persze csak a köz tv-kben ? Tvpaprika nem tudom mióta köz tv a :Film + nem tudom mióta köz a film mánia ,film +2 ,csak pár amit így most mondtam.Van még sok csak ezek az adók amiken filmet tekintek gyakran!Csak belegondolunk,mire is a reklám? Elvileg ugye az árucikkek reklámozására van!Akkor felteszem nektek a kérdést:Volt valaki aki a teleshopból vásárolt bármit ??? Aki csak azért megvett egy energiacsökkentő karkötőt mert azt a tv-ben 20 ezerszer leadták??? Nem tartom valószínűnek,hogy olyan sokan vettünk volna! Amúgy észrevettem,hogy rajzfilm sorozatoknál pl: Simpson család,Family guy,south park mindig az elején hagyják 10 percig menni a műsort majd reklám és az után végig!Biztos valami bizonyított hatása van ránk csak arra nem tudok rájönni,hogy mi is!Hála az Istennek,kitalálták a megszakítás nélküli mozizást,amit pár csatorna használ is!!! Meg persze a fölvevést,hogy föl lehessen venni az adást és később a reklámot csak pikk pakk átugorjuk! Nem értem én ezt de valakik odafent akik okosabbak nálam ezt eldöntötték csak ilyenkor az a szar,hogy bakter tv-t akarok nézni normálisan!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése