2013. április 24., szerda

Magamról

Egy kicsit magamról.

Engedjétek meg,hogy egy kicsikét magamról írhassak!Igazándiból nagyon sokan olvasnak sokkal többen mint eredetileg gondoltam vagy gondoltam volna! Mindenkinek nagyon köszönöm ! De ez egyben óriási felelősség ,ahogy apukám is mondta mikor szembesítettem a számmal!(Nézzétek meg ! ) Ebbe az is beletartozik,hogy ne menjek el csak a "szórakoztatásra"! Nem azért van a blogom! Nagyon nem akarok olyan lenni mint előttem sok ember akik kicsit is megcsakpta őket a népszerűség szele és már is feladtak mindent azért,hogy népszerűek legyenek,az adott 15 perces hírnévért!.. (félre értés ne essék engem nem csapott meg ez a szél)Így kevesebb bejegyzést is írok mivel lassan kiöntöttem azt ami nyomta lelkem! Elkezdtem videó blogolni is! Oda a totális baromságaimat rakom ki!
Nem tudom mennyire fog zuhanni a mutatóm de Magyarországgal úgy vagyok,hogy egy jó sincs csak rosszabb mint a másik és ebből nekem a Fidesz az ami a lehető legjobb! Nem mondom,hogy jó sőt! De nekem sok dolog tetszik amit művelnek! Ettől független majd találkoztok még éppen aktuálisan szidó véleményt!Nem túl jó környéken lakom.Ezt azoknak üzenem akik szerint csak a szám nagy de nem is tudom mi zajlik igazán!Magyarországon belül ami így idegesít nagyon durván azok az utak.....(Érdi utakról van szó...)Készült nem is egy jópofa kép (csak a kedvenceim ) :

Lényeg a lényeg,hogy elég kritikus szemmel járok a világban! Sok ember néz de nem lát! Nos én pont ezt akarom elkerülni és próbálok minél több dolgot meglátni!De azért nem látok többet bele a dolgokba mint amik! Íme a példa : A fű zöld. olvastam blogokat anno amikor még senki nem vágta mi ez,hogy : "Ez mély üzenet,hogy zöldnek kell lenni,mert különben még a fű is kék lehet!" Aha... Ott már magamban megmondtam,hogy ez vagy egy rohadt gazdag emberke poénja mint a csend című album aminél 45 perces  csönd van majd a végén egy hang : " Jól átbasztalak titeket!" (XDD) Amúgy nem kevés ember vette meg az albumot .... :D Szerintem amúgy óriási ötlet és én is meg akarom venni !! szóval erre tippeltem a másik pedig,hogy valami reklám lesz és utána raknak valamit.Végül is bejött! (Én csak az utcákon láttam a táblát,mivel az rtl tvt teljesen elítélem és ezért nem is nézem csak az utcáról ismertem.)
Szeretek sok helyről informálódni.Ahogy tanították nekem : először megnézem az origót utána az indexet később a hvg-t (az utóbbit nem gyakran olvasom!) és ezekből ha összerakjuk megkapjuk az igazságot!Tv-ben is Hírtv majd atv majd mtv. Rádióban ugyan ez!Bár ott szeretem nagyon a Klubrádiót hallgatni!Ezt még talán nagymamámról ragadt rám mikor minden délután hallgatta a Bolgár műsorát én meg ültem vele és hallgattam!( :) ) Így ennyit írnék magamról ! Ennek fényében kérek türelmet két cikk között! Mire kitalálom,hogy mi legyen,utánaolvasok stb. sok idő !!! :)

2 megjegyzés: