2013. április 2., kedd

Furcsa emberek

Furcsa emberek.

Furcsa.Nagyon sok ember él ezen a sárgolyón,és ezek között vannak akik konkrétan nem is tudom,szépen akarom fogalmazni,de nem tudom a megfelelő szó a nyomorékok.Nem testi nyomorék elnézést kérek a szó helytelen használata miatt de csak ezt tudtam erre a csoportra kitalálni.Most több dolgot akarok igazából egy kalap alá venni!A rasszizmus cikkem után (Cikkem a rasszizmusról) sok embertől kaptam levelet,hogy "Most te véded őket??!!". Igen védem!Kijelenthetem engem nagyon csúnyán szívattak egyszer kétszer az adott népcsoport de én mégis védem őket!Nem is őket!Azt a bánásmódot amit kapnak.Jó rossz ugyan azt kapják mint a gyilkosok akár tett valamit akár nem...Így lehe úgy venni,igen védem őket! Erről ennyit csak le akartam tisztázni!Kaptam egy linket nem fogom belinkelni mert undorító...Nevet sem mondok de annál mocskosabb undorítóbb újságírót  még életemben nem láttam...És akkor 743 komment csak ilyen :Igaza van! Dupla díjat érdemel!Nem bírtam ki oda írtam,hogy undorító bagázs....Undorítóak.Az ilyenek miatt lesz újra háború... Szóval ez az ország véleménye..Végül is...Ugye ezeknek az embereknek nagy hangjuk van mivel újságíró közélet szereplő stb.Az ilyenekkel az a nagy baj,hogy talán az elején jó mert magát adja de a végén mindig elváltozik,hogy a közéletben maradjon!Sajnálatos,de hát ez van!De most nem rájuk gondolok rájuk is,de az ilyen alap emberekre akik a mindennapokban találkozunk nem a tv-ből újságból,hanem az utcán például.Sajnos nagyon sok az életre képtelen ember létezik él velünk együtt. Olyan emberekre gondolok akikkel beszélni nem lehet.Gondolok szomszédokra olyan beszólogatós emberkére akivel nem lehet megbeszélni.Néztem utána és nagyon vicces,sokat mosolyogtam rajta ilyenekért jelentettek fel embereket: "A kutya reggel ugatottt 7 órakor,mivel gazdája vitte sétálni".Hát ezen már fogtam a fejem,de akkor jött a kedvencem! " A kakas napfelkeltekor kukorékolt és így nem tudtam aludni". Ezért valaki valakit feljelentett ! (XD) A pert nem nyerték meg szegény kakas-t le kellett vágni.( :() Azért milyen emberek vannak? Sokan szerintem összetehetik a két kezüket ,hogy a szomszédjuk olyan amilyen,vagy csak olyan lehetne rosszabb !Vannak a kemény csávók akik belekötnek emberekbe csak úgy és nem lehet velük megbeszélni!Csak ha ráijesztesz,megvered stb.Azon gondolkozok,hogy erről ők tehetnek vagy beléjük nevelték?Vagy csak alapból életképtelenek ? Nem is értem...Nem lehet velük tisztázni megbeszélni semmi!Csak üvöltözik kötekedik rossz esetben már verekedik.És  ennyi.Ezzel ők elintézték.Javítsatok ki ha tévedek kedves olvasók,de én úgy érzem ha valakinek valami baja van a másikkal azt úgy lehet megoldani ,hogy összeülsz vele és békésen megkeresitek a MEGOLDÁST.Nem értem a lezajlott gondolatmenetet ezeknél az embereknél mi játszódhat a fejükben? Valami ilyesmi : "Na az anyádat tudod kit te farok ... Na ezzel elintéztem majd oda jön bocsit kér és ennyi. Ha nem ? Megoldódik az magától!! Aha igen! Végül is nem lehet mit tenni...Lesüllyedni nem érdemes arra a szintre.Akkor,hogy kell az ilyet megoldani.És bevallom én lesüllyedtem már sokszor erre a szintre,hogy elintézzem.Sajnálatos dolog,de létezik ez a dolog! Bezzeg ilyenről ilyen problémák megoldására nem találtam egy oldalt sem ami segítene,vagyis ilyet: Jelentse fel.Hát be szarok :D!!! Emberek akárkinek akármi baja van a másikkal jelentsük fel és vágassuk le a szomszéd kakasát!!!

3 megjegyzés:

  1. Gondolom melyik "újságíróról" beszélsz...a Bándy-gyilkosság kapcsán írt cikkét olvastad?

    VálaszTörlés
  2. Sajna nekem sincs meg,anno én nyomtatásban olvastam :(

    VálaszTörlés