2013. március 31., vasárnap

A játékok bűvöletében!

A játékok.

   A számítógépes  játékok már a számító gépek kezdetekor már jelen volt,és most is jelen van.Kicsit azért változott!Ma ahogy ültem az xbox előtt azon gondolkoztam,hogy végül is hogyan jutottunk el idáig? 
     Ami szerintem az alap volt, a kezdés, a legelső az a mario játék!Szerintem a mario-val mindenki játszott már,ez egy kultusz játék mindenkinek szerintem kötelező ezzel játszani!De nem ám az új meg animál mario-val az már nem az igazi! A régiről beszélek én,egy kis történet : A Mario játék 1981-ben alakult Donkey Kong néven.Ez nem volt túl népszerű ezé rt kihozták a Donkey Kong Jr.-t és a Donkey Kong 3-mat a Jr-t 1982-ben a 3-mat 1984-ben adták ki.De kiadásukkal nem lett népszerűbb a Mario.Végül kiadták a Super Mario Bros.-t ami mindenképpen elképesztően nagy sikerre tett szert. Innen számítjuk a Mario kezdetét!Nos én ezzel játszottam!Ezek után a mai napig csinálnak mario játékokat hol jó grafikával,hol a régivel! A játékok ahogy mentünk előre az időben egyre jobbak királyak  lettek.Bejöttek a különféle játék lejátszó gépek,mert már a számító gép nem tudta ellátni ennek a feladatát,illetve,hogy az adott gyártók több pénzt szakíthassanak. Most csak,hogy a nagyobbakat mondjam be jött a playstation ami rögtön előrukkolt két újítással ugye a jól ismert Ps,Ps2,Ps3 mellett már van PSP illetve ha jól néztem a neten akkor már psp2 is van! Akkor van a másik ugye a Nintendo-k aminek a híresebbik változata a wii a harmadik nagy az még az xbox aminek kettő illetve már hallottam a harmadik kiadásáról is.A sima xbox,xbox360 és hallottam már xbox720 ról nem tudom van-e már!Ugye ezek a játéklejátszó gépek,vannak a játékgyártó gépek is!Igazából olyan sokat nem ismerek de a híres EA.Ez a játék gyártó mindenhova befészkelte magát SZERENCSÉRE!!! Mondanom sem kell az EA az egyik legjobb játékokat kihozó cég! EAsport ami az egyik kiemelendő! A Fifa játékok kihozója az NFL és még sorolhatnám mi mindent kaptunk már az EAsport-tól.Aztán az EAgames ami jóformán minden.
Call of Duty-k Need for Speed.Szinte mindenben benne vannak! 
A másik ilyesmi ami egyre több játékot ad ki egyre jobbakat,az én véleményem szerint!Ez a kiadó a 2K!Amit játszottam tőluk az a Bioshock és az NBA. Mind a kettő kivételes grafika nagyon jó játék.Igazából most itt a nagy reklámozás közepette,végül is hova eljutottunk?
A kedvencem
Az első



       Egy kis idő után






Azért eljutottunk mi valahova a Mario óta!Már ott tartunk,hogy emberek vesznek fel érzékelős ruhát,hogy eredeti legyen a karakter mozgás!
   Már kategóriákat is meg tudunk külömböztetni:Vannak a logikai,kreatív,háborús,autóversenyes,akció,stratégia stb.Én most személy szerint a Minecraftra vagyok rákattanva! Ugye ezek a letöltős játékok.Mondjuk relatív mert mindent le lehet tölteni.De ez olyan ami direkt a letöltések miatt jött létre!De most ebben a másodpercben leszedtem a Mariót is és játszani indulok most!(:))) ) Csak gondoljátok végig kocka társaim,hogy honnan hova eljutott a szórakoztató ipar eme része!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése