2013. március 19., kedd

A  Dal.

A Dal,mit is gondol az ember ha először meglátja az egészet?"Jujj de jó egy verseny ahol már az országban lévő híresebb zenészek egy Európában híres versenyen mérik össze tudásukat!''...
Lószart!!!!!Nem tudom ki vette észre,hogy ez  a ByeAlex-et ugyan az a KFT. indította mint az előző nyertest.Gondoltam utána hallgatok végül is mi is ez.Nem hallgattam soha nem is néztem ezt az egész hűhót szerintem baromság de ezen kiakadtam...Komolyan én 3-4 adást néztem csak amikor a United játszott mivel Mits Gergő basszusgitáros tanárom a United basszusgitárosa,így nekik drukkoltam,nem mondtam,hogy hű de jók de azért ennél az Alexnél mindenképpen jobbak voltak.









Nem is beszélve arról,hogy ennél a gyereknél sokkal elismertebb és számomra,mit beszélek most kérdeztem rá nem csak számomra mások szerint is sokkal jobb előadók indultak ezen a versenyen gondolok itt most : Radics Gigi,Keresztes Ildikó,United stb. Komolyan szerintem akkora bunda volt az egész mint egy 10 emeletes panelház...Komolyan egy ilyen ember nyerte meg?Ez olyan mint azt x faktor szegény kis Oláh Gergő én csak az x faktor döntőt néztem meg és így Oláh Gergő nyerő dalát elénekli,hát istenem olyan hamisat még életemben nem hallottam.Meg ha ilyeneket küldünk ki bundával akkor mit várunk??"ÁÁÁ nem kell aggódni megnyerjük mi!"---> Ilyennel ?! Komolyan sokkal jobban megérdemelte volna Keresztes Ildikó nagyon jó hangú énekesnő.De nem mi egy ilyen kaliberű énekest küldünk.Mondjuk apukám mondta,hogy ezt már réges régen eladták.Igaza volt!A zsűri is Csiszár Jenő is eladta magát.Pont ezért lépett ki anno a médiából,hogy ebbe ne vegyen részt és most ? És amúgy is minek küldünk ki bárkit is a végén sose nyerünk mondjuk ilyenekkel nem is csodálkozom.Az egész annyira kamu.Nem is a Dalról szól.Végül is országok akik jóba vannak egymással azok küldik egymásnak a sok szavazatot.Hát akkor csesszük meg min senkit nem ismerünk.Hűt erre rácsesztünk.Most óriási csapás soha nem nyerhetünk Euróvíziós Dalfesztivált....



2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nem kell elszomorodni! Megnéztem körülöttünk lévő országokból a nyerteseket azok se jobbak!

      Törlés