2013. március 18., hétfő

Zenei stílusok

A zenei stílusok.Ezekből nagyon sok van.Elképesztően sokat lehet találni akárki ahová néz kérdez mindig más és más zenei stílusokkal találkozik.Vannak amiket soha életembe nem hallottam de mégis létezik,van amelyik elterjedtebb mint a többi és vannak azok a fajták amik  esetlegesen nem besorolható akkor azt kísérleti zenének hívják. Ami nem besorolható az kísérleti!Nagyon sok féle-fajta zene létezik mint ahogy azt leírtam,és sajnos ezekbe bele kell vonnunk a 2013-mas gyöngyszemeket is.Gondolok itt most Skrillex-re,Prodgy stb. Most lehet engem szidni lent bejegyzésben meg minden de szerintem ez nem zene...Rohadtul nem zene .Az hogy egy felnyírt hajú tele pirsznges csávó húzogatja a karjait meg nyomogatja a gombjait az nem zene ...A zene az amit hangszerekkel csinálnak és nem egy pult mögül húzogatnak...Vessetek meg érte 
undorodok az ilyen dubstep izéktől... Zenei stílus szerintem a punk,rock,rock and roll,reggae stb.
Ezek zenei stílusok.Olyan zene amit inspirált valami,volt amit a drog volt amit a szomorúság amit a jókedv a lázadás de a gép zenét?Mégis mi ? Egy királyul kinéző áramkör ? Nem hiszem....Elképesztően jó zenei bandákat szültek ezek a stílusok.Szerintem gyalázat az ami ma folyik.Az embereknek ilyenre van szükségük mint Fluor Tomi meg Sp . Ezekkel emberileg semmi bajom velük csak az igazán jó zenék amiben van élet minden azok ezek miatt mivel erre van kereslet nagyon gyorsan a háttérbe szorul...A Jazz már a kutyát sem érdekli pedig milyen remek is!!Képzeljétek el ilyenek léteznek,hogy metál szamba (Puhító) Magyar punk alternatív rock (Siketfajd). Ezek mind kiszorulnak mivel a társadalom most az ilyen Justin Bieber-re van ráhegyezve és csak olyat hallgat...Szerintem ez egy elég gyalázatos tény és eléggé sajnálom,hogy nemcsak Magyarország de az összes többi ország ide jutott.Ezen is lehetne javítani de ki fog?! Ma iskolámba felmertem horkantani mikor Justin Bieber ment a suli rádióban úgy le lettem üvöltve,hogy hogy képzelek ilyeneket...Hát akkor igen én rohadjak meg mert van véleményem...

1 megjegyzés: