2013. március 22., péntek

Rasszizmusról

A rasszizmusról.

A rasszizmus.Mindenhol ott van csak nem beszélnek róla.Kényes téma.GoodLike mondta :(https://www.youtube.com/watch?v=8bTbYZ4LtvY&NR=1&feature=endscreen)
Akik megtehetik hogy utálnak valakit nagyon azok az öregek akik már tényleg valamit meg is éltek,hogy utáljanak is valami népet"(Sacper kb. így mondta). Igazából senkinek semmi joga utálni népet csak mert a bőrszíne más,húzott szeme van,zsidó stb. Ilyen nincs.Van rasszista haverom aki gyűlöli a cigányokat."ÁÁ dögöljön meg az összes!!" De még életében nem ártott neki egy se!!...Kérdem én mi alapon?! Gyönyörű.Annyira nem értem meg és nem érzem át :O...Volt csaj akivel ismerkedtem és konkrétan megutált volna ha zsidó lennék...Vannak ugye a sztereó típiák ,hogy :a zsidóknak nagy az orruk,pénz éhesek stb.Valami alapja biztos van de nem is értem ...Annyira szánalmas vagy nem is értem szóval most vannak ahogy a fönti linkben lehet hallani a "divat rasszisták" akik csak úgy mennek a jobbiknak tapsolni.Ahogy néztem igazából semmi értelme.Na de most már üssenek agyon utána nézek minek van és hogy mi is ez igazából,bővítem látó köröm!:Nos rasszizmus Francia szó rassz magyarosított változata,jelentése ember fajta,hát itt azt írja,hogy főleg külső jegy alapján szokás valakit megkülönböztetni.Ez hülyeség.A zsidókat mért utálják ? Na jó mondjuk az Antiszemit-izmus...Az a másik -.- Utálni valakit mert zsidónak született ?!!! Tehet róla? Ugyan az mint a télen barnult van normális és nagyon nem normális is. Sajnos egyet kell értenem az MSZP-vel abban,hogy a rasszizmus közöttünk van,terjed és erősödik... akárhová nézünk lassan csak azt halljuk:" Büdös cigány","Buzi zsidók"...Komolyan ?! Hagyjuk,hogy megismétlődjön Auswitz??!!! Itt is egy másik cikk Negyedével nőtt a rasszista megmozdulás:

"Franciaországban 23 százalékkal növekedett a rasszista és antiszemita jellegű cselekmények száma 2012-ben az előző évhez képest - derül ki az Emberi jogok országos konzultatív bizottságának (CNCDH) a rasszizmus elleni világnap alkalmából csütörtökön közzétett éves jelentéséből."

És ez a világban mindenhol így van...Mondjuk  felfogni nem tudom,hogy egyes emberek csak divat rasszisták vagy komolyan ennyire utálnak valakit,csak a bőrszíne vagy születése miatt?!Gratulálok megint magunknak...Nem is kellett sokat kutatnom ,hogy tüntetést találjak.

Az eredete : (ez már saját valószínűleg,sőt biztos nem 100%! ) Hát ahogy a világ létre jött emberekkel KÜLÖNBÖZŐ emberekkel azóta a rasszizmus létezik.A nyelvezetben az életben mindenben.Minden féle ember Európai,Ázsiai,zott szemű,afro (négerek) mind azt hiszi )de főleg a fehér) hogy ő a tökéletes aki tőlük eltér más milyen az már rossz!!!Ugye ez észre vehető volt még Amerika életében is a rabszolga kérdésben.Ugye a Déliek rabszolga tartó életmódban éltek,míg az Északiak Lincoln oldalán szabadították fel ezt az egészet és így lett egy szép kis polgár háború. Akkor is volt és szerintem most is létezik a világ egyik szerintem leges leg rosszabb szervezete,szektája,klánja a Klu Klux klán....Rasszista klán,több embert kínoztak meg korbácsoltak meg vagy gyilkoltak meg bőrszínük,meggyőződésük miatt...Ezek csak az Egyesült Államokban léteznek.Egyszerűen gyalázatos és undorító... Én már,így ahogy egyre jobban bele olvastam,okosabb embereket hívtam fel ezzel kapcsolatban egyre jobban elborzadtam ... Ez egy undorító dolog...Csak mert afro stb. Gratulálok már megint alkotunk és éppen folyamatosan,nem csak mi mindenki.Ebből még nagyon nagy gáz lesz mivel a többség azt sem tudja mit is üvölt egyszer-egyszer... Én a véleményemet írom le ebben a blogban de ez annyira undorító és szánalmas,hogy amit gondolok az nem ide való...Egyszerűen szánalmas .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése