2013. március 17., vasárnap

Sziasztok!Ez a blog azért jött létre,hogy ne a facebook-om legyen tele a gondolataimmal hanem akkor itt közölhessem! Az első is talán az lenne: Hosszú hétvége,hóhelyzet...


Nem tudom ki mit gondol de az én szememből ami ezen a hosszú hétvégén történt (ez néző pont kérdése)nagy szégyen illetve óriási siker!Ha belegondolunk,hogy az ország fejesei egyáltalán nem tudták kezelni egy egész napig a helyzetet....A második napon kezdtek el tevékenykedni...Sajnálatos,hogy a határokat is csak a második nap zárták le a helyett,hogy már az elején lezárják,illetve azt sem szabad elfelejteni,hogy második nap kaptunk valamennyien akik autó pálya közelében lakunk egy sms-t,hogy : "Segítünk!Ne hagyja el a gépjárművét!Ha elfogy az üzemanyag,üljön át másik gépjárműbe!". Erre csak egy dolog jutott eszembe: Ha elhagyja a gépjárművét mert mondjuk elfogy az üzemanyaga akkor a hóban keresgélni fog egy másik autót a hóban szélbe?? Ha az illetőnek 3 gyereke van ? Akkor mit csinál ?...Na mindegy végül is autó pályán ebből senkinek nem lett baja.Bár az is elgondolkodtató,hogy csak a 2.nap zárták le Budaörsnél az autó pályát (m7-es) ami ugye megint azt erősíti meg,hogy egy egész napig ott Pesten semmit nem tudtak kezelni.Végül is egy válság csoport jött létre Székesfehérváron.Bár végül is belegondolva talán azon töprengtek:Ha kiküldenek mindent tankot mindent akkor nagy riadalom lesz. Ha nem akkor meg sok ember hal meg az autó pályán.Végül is kiküldték de erre egy napot kellett várni.Szerintem ez elég sajnálatos.Más részről amit én először észre vettem az az óriási segítő készség amit az ország nagy része tanúsított.A tűzoltóságot nem tudom hova küldték arra már nem figyeltem,oda mentek és ott ültek mert nem volt ott senki aki mondta volna nekik mit tegyenek.De ahova néztem mindenhol volt aki dzsipet keresett mivel sütött pizzát és kiakarta vinni a rászorulóknak volt aki a házát ajánlotta a Budapesten ragattaknak.Nekem ez nagyon tetszett,hogy ilyen még van az országban az összetartás! Ez nagy melegséggel töltött el. Csupán 15 éves vagyok de amit ezen a kis hosszú hétvégén megfigyeltem az elég gyalázatos ... Reméljük többet ilyenre nem fog sor kerülni ha esetleg igen a helyén tudják kezelni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése