2013. március 26., kedd

Tavaszi tél


EZAZ emberek!!!!

Ez az ! Megismétlődik 15.-e ... Bár mos kicsit jobban fel vagyunk készülve ez azért nem az igazi...
"Tegnap tavasz,ma meg tél, mi van tavasz betéptél??!!"
Hát igen egy hétig tartott ez a szoftos idő.Már is ez a szar idő van.Tök jó volt 1-2 napig full jó idő és most újra ez a jó kis idő...Hmmm úgy vártam már!Végre hó esik ,megmarad stb. De ne tavasszal istenem ...Komolyan ma néztem vagy tegnap a Deákon a tavaszi vásárt,ez 'köbö abból állt,hogy a nénik bácsik nagy kabátba sálba felöltözve -csak a szemük látszódott ki- állnak a bódéknál és fagyoskodnak.Az ég világon senki nem vett semmit senki nem volt ott,végül is ki megy ki szabad idős ruhákat venni mikor tél van és rohadt hideg?!Persze,hogy senki...Bár az elgondolkodtató:
    miért is van ilyen hideg??
Sokan mint minden mást a gleccserek olvadására fogják!"Túl meleg van így olvadnak a jégsapkák így hideg víz megy a tengerbe így megnövekszik a tenger szint így a golf áramlat lehűl és szép lassan megáll így nem megy a meleg víz sehova se így lehűl a föld.(+ ugye víz alá kerül pár ország,időjárás szempontjából nem oszt nem szoroz.) Végül is rohadt logikus.De vannak a szkeptikusabbak akik:"jójó van benne logika de szerintem mégsem hisz ilyen alapon az eső erdők kivágásáért is okolhatnánk a felmelegedést". Akkor most végül is miről beszélünk -kérdezem meg kedvesen az aranyos ZÖLD emberbe kötő emberkét- ...óóóóóóóó hát ezt ő nem tudja.De biztos,hogy nem a felmelegedés,lehet akár egy napszél! Napszél??!!!! Itt inkább abbahagytam az információ gyűjtést mert gondoltam húha itt kemény értelemmel megáldott emberről van szó. De végül is akkor miről beszélünk?Mert a dolgon vagy napszél vagy golf áramlat valami ezt a mocskos szar időt idehozta kicsiny kis hazánkra.Nem télen!Tavasszal.Meg is kérdezte apum nagymamámat(megélt már pár dolgot biztos hátha látott már hasonlót). A válasz egy egyértelmű nem volt.Ő még soha nem látott ilyet!Kicsit megdöbbentem,hogy akkor valamit tényleg mi kúrtunk el,vagy esetleg ugye a napszél trollkodott hazánk fölött.Az utóbbit elvetettem (Amúgy javítsatok ki ha tévedek de a napszél nem az amikor egy napkitörés után jön felénk a napszél és egy nagyobb csapásnál pikk pakk mindenhol elmegy az áram?)Szóval végül is mondtak mindenfélét persze találkoztam nyugtató bejegyzésekkel is miszerint:A világot nem most csesztük el hanem régebben,valami olyasmit írt,hogy régebben a hajlakkokban illetve dezodorokban volt olyan hajtó gáz vagy nem is tudom mi ez ami kilöki az adott szagmintát vagy hajmegkötő anyagot.Na ez a gáz kimutathatóan káros volt az ózonra.Hát akkor gyorsan mindenki betiltotta és így szépen kicserélték ZÖLD-re (Azért emelem ki mert speciel nem a színre gondolok) Szóval végül is nem mi tehetünk róla,hanem a régi emberek cseszték el!Mondjuk ez nem függött össze a most éppen boncolgatott témámhoz de akkor is!Bár mégis ok vetve okvetlenül köze volt.Mivel!Üvegház hatás------>felmelegedés---->innentől tudjátok!De végül is szerintem ezt mindenki elcseszte!Elcsesztük mi,a régi emberek mindenki.Bár nemrég hallottam,hogy most leolvadt sapkákban egy 1700 évvel ezelőtti pólót találtak.(XD)Szóval akár az is megeshet,hogy régen volt ilyen időjárás,ami csak mint egy körforgás folyamatosan ismétli magát,azaz most nincs baj csak a sapkák lesüllyednek a 300 környéki magasságukra és majd 1700 év múlva vissza nő szóval nem kell agódni!(xd) Ez az én teóriám ha már ilyen sok ember ilyen sok mindent kitalált! 





(Az hogy megtalálták a pólót igaz de a gondolatmenet az én fejem szüleménye aki komolyan veszi az vessen magára!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése