2013. március 29., péntek

Iskolai balhék.

Iskolai balhék.

Erről sokat tudnék írni.Soha sem voltam az a minta gyerek meg is szívtam jó sokszor ezért.Voltak piti dolgok és voltak nagyobb dolgok is de most nem erről akarok írni.Ami megragadta fantáziámat azok az igazán elvont esetek.Mondjuk ezt iskola válogatja mi elvont és mi nem. Van ami csak poén,viszont akkorára felfúják,hogy kisebb balhé lesz belőle.Azt szerintem kijelenthetem,hogy amikor arról hallunk,hogy megvertek egy tanárt az speckó eset.Verekedés gondolom minden iskolába van.Kisebb nézet eltérés közben összecsapnak a felek nemcsak szóban.Bár nálunk az én sulimba ez is elég fura...Olyat például nem látni nagyon nálunk,hogy 1 vs 1! A-a itt 4- en mennek neki egynek és nézik ahogy verekszik és mögötte várnak,hogyha baj van akkor tudjanak ugrani.Nálunk főleg lányoknál mondanom sem kell a menő lányoknál van az,hogy valami sértődés vagy esetlegesen valaki bepofázott Facebookon akkor négyen oda mennek és megtépik.Tanár persze nincs a közelben és ahogy ezt nézem lehet nem csak nekem de az ugrott be : most ebbe érdemes bele avatkozni,vagy hagyom,hogy az egyik kopasz legyen. Végül is a második mellett döntöttem.Vége lerendezték na akkor jön a tanár aki különösebben nem tud tenni semmit.Sok értelme amúgy nincs. Szóval most értitek 2 csaj összekap és a hajtépésen kívül sokat nem okozhat lévén nem túl erősek ( gondolok itt a kis plaza macákra) innentől semmi értelme és akkor jönnek,hogy ''azt így megtéptem amúgy megtéptem'' stb.Értelme nincsen,nekem is van sérelmem iskolából nem is egy de nem megyek oda nem ráncigálom le a földre és nem kezdem el rugdosni...Mondjuk ez fura.Szóval nem értem!Sétálok a suliban és az ebédlő előtti óriási ablakban egy nagy kör alakú repedés volt látható,meg is kérdeztem:"Hát ez meg mi ?". Mint kiderült egyik barátom verekedett össze egy gyerekkel és valamelyikük oda lökte valamelyiküket és berepedt az amúgy ilyen ütés állóbb ablak.Kicsit el is csodálkoztam hogy mi??Az
iskolákban nem tudom csak a mienkbe vagy a többiben is,de most megy a májerkedés,hogy ki keményebb vagy ki nem? Én,nem tudom szóval azért az iskolában a kiskölykök köszönnek,hogy "Csá Birta!" én meg csak nézek,hogy ez meg ki volt.Jóformán az egész iskolát ismerem pedig 1024-en vagyunk.Én soha sem verekedtem az iskolában meg nem kezdtem el keménykedni igazából sosem.Lázadtam mint mindig és lázadok még mindig csak szolidabban.Én ahogy gondolom nem játszom az agyam nem keménykedek nem bunyózok és nem vitetem be magam a rendőrséggel az iskolába...(-.-)Mégis mindenkivel jóba vagyok.Akkor meg minek bunyózni egymást tépni vagy beszólogatni???Egyszer volt egy elhíresülés mikor sokan nekem akartak jönni aztán nem sikerült,mikor elhíresült,hogy én még XY-tól is félek...Nos igen néha a sötéttől is félek esténként akkor aztán kemény valaki ha még én is félek tőle!!Na mindegy.Igazából csak arra akarok rájönni mi értelme van?Mármint most iskolán belülre gondolok,elvonatkoztatva az utcai esetekről!Iskolában tanárok vannak akik úgy megtudnak szívatni mint az állat,és akár hiszitek akár nem MINDIG A TANÁRNAK LESZ IGAZA!!!Lehet neked igazad akkor is a tanáré az utolsó szó.Engem tavaly mint állat megszívattak azért mert rohadtul nem tudtam befogni a pofámat és a bajszom alatt elmormolni egy átkot az adott emberkére.Igazából ha verekedsz lebuksz,úgy is lebuksz mert látják többen az egyik akit esetleg megverte szól a tanárnak,vagy alapból látja egy tanár!Mindig megszívod szóval két dolgot tudok mondani:Vagy kapd el egy utca sarkon vagy hagyd a francba rohadtul nem éri meg!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem néhány helyen kicsit sok a szóismétlés, de nekem tetszett. Egész jól írsz.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen már mondták próbálok odafigyelni! :-)

      Törlés