2013. március 27., szerda

Pultos nénik,ellátás,tömegközlekedés.Egy szóval minden ami gyakran kiakaszt.

Egy piros pont az ellátásra!!

Tegnap Krisztián barátomnál voltam és édes anyukája sztk-ban dolgozik és amint megjött mesélte,hogy egy kislány leesett a fáról vagy nem tudom mi történt a lényeg gerinc sérülés.Ugye ez nem vicc rohadt fájdalmas és nagyon veszélyes.Hívtak egy mentőt 4 órakor és oda ért este 9 re......................Atya úr isten..........Azt hittem lelövöm magam.Ott elhatároztam összegyűjtöm a hasonló úgymond a népet szolgáló de mégis több kárt okozó dolgokat,hogy ilyen csúnyán fejezzem ki magamat. Én most  csak így gyorsan szembe jutó dolgokat írok le.Kezdjük talán a tömegközékedéssel:Én B.K.K-n utazom utazok Volán busszal és MÁV-val is.Jóformán mindennel,legtöbbet Volánnal megyek.De persze mondanom sem kell,hogy amikor a reggeli suliba indulásom másodpercre kivan centizve,hogy pont oda érjek és a lehető legtöbbet aludhassak akkor a busz kési 20 percet.....Nem túlzok 20 percet .....Lekéstem mindent és a sulimból is késtem mondom akkor leszarom az első órám bemegyek egy igazolásért.Bemegyek a központba mikor kérek egy igazolást első órára mikor közlik velem,hogy a busz az elindult időben és be is ért.A beszélgetés innentől így játszódott : -Mi van ? 
-Nem hallotta fiatal ember (jóval fiatalabb voltam kb. 2 éve történt) elindult időben ki kéne menni a buszmegállóba...
-Mondom már megbocsásson de kint voltam időben nem jött.
-Többi ember akkor hol van?
-Honnan kéne tudjam??!!
-Munkában öcsi.Elérték a buszt! 
És becsukta az ajtót.....Azt hittem szétdurranok....Az egyetlen igazolatlan órám az volt az évben.Szóval azért alkotnak na de most ami jön a személyes kedvenc...Konkrétan a tudatlanság a fúúú.... Szasszi barátom Mircike Marci (öcsim) és én megyünk a buszállomáson jegyet venni.2012 szeptemberében járunk.Nincs diákigazolványom. Jó napot kívánok -indítok egy széles mosollyal- . -Szép napot mit adhatok.(A pultnál lévő jegypénztáros)
-Egy diákkiegészítő jegyet kérnék a Muskátlitól Kelenföldre.
-Rendben bérletet kérem mutassa fel.
-felmutatom-
A hölgy: Diákját legyen szíves.
-Sajnálom el van törve. Otthon van.
-Akkor kérem a bérletét nem használhatja.
-Mi van?! Hölgyem már megbocsásson 14 vagyok nem néz ki engem diáknak?
-Nem.
-..........Oké akkor is legyen szíves a Tankötelezettség 16 éves korig van így itt a személyim olvassa el Tanköteles vagyok így diák.
-Nem a tankötelezettség 14 éves.
-Már nem azért de az osztályfőnökünk ezzel riogat egy éve,hogy majd középsuliban így kirúgnak meg úgy mert 16 év a tankötelezettség. 
-(néni hátra üvölt) Hé Juci 14 a tankötelezettség nem?
-......Asszem nem.(vélhetőleg Jucika üvöltött vissza..)
-Na hallotta 14.
-(Mondom már elég idegesen) Nem vagyok hülye kurvára hallottam mit mondott de itt van maga előtt a gépe kérem akkor nézze meg!.(Ekkor már 20 perce álltam az ablaknál,mögöttem az ideges tömeg én meg nem engedek az igazamból.)
-Nem!
-Parancsol?
-Nem nézem meg vegye meg a tejes árú jegyet.
-(Itt már nagyon ideges voltam) Veszi a tököm.....14 vagyok a tankötelezéség 16 adjon már egy jegyet talán a jegy ellenőr jobban fel lesz világosítva mint maga...
-Nem...
Itt már leszartam az egészet rácsesztem egy nagyot az ablakára és előtte a gépben megvettem a jegyet a diákot  és olyan hangosan nyomta ki a jegyet,hogy még a biztonsági kamera is hallotta...Azóta a néni engem nem szolgál ki ... Akkor ez csak az érdi busz (:D)
A MÁV-al kétszer voltam úgy,hogy na kapjátok be . Igazából összesítve én csak dicsérni tudom.Az összes a régi új vonatok kényelmesek gyorsak(nem minden esetben) szerintem teljesen oké.De bakter saját koncertemre mentem a Siketfajd-al és nem jött a vonat...Egy órán keresztül fagyoskodtam és nem jött az a rohadt vonat....Nem nem volt idegesítő.....A 7.kerületbe mentem.Kicsit azért cinkes volt ... Oda értem csak egy órát késtem.Na ott kiakadtam de annyiszor utaztam már MÁV-al kényelmesen, hogy ezt én elnézem nekik 3 év alatt először elnézem! BKV nos ott csak az az egyetlen problémám,hogy a metrón kívül semmi sem jön a kiírás szerint....Szóval komolyan ott úgy kell nézni,hogy mikor jön,hogy mint az állat az úttestre kihajolsz és megnézed az utat(XD),de különösebb bajom nincs a BKV-val .JAAAAAj Volánbusz majdnem kihagytam a sofőrök.Imádom.Van hogy aranyoskák bele bonyolódnak,hogy egy kört hogy kell megtenni a körjárattal és teljesen másik irányba elmennek.Majd hoppá nem is ide kell mennem...És most jön az mindenki fejében,hogy NAAA DANIII mindenki lehet fáradt meg aznap nagyon lestrapált ilyesmi.De 15-20x ? ????? Mert nem egyszeri eset..Na mindegy csak ki akartam rá térni,hogy itten elég gyakran elfelejtik,hogy merre is kell menni...
 
A következő talán akkor a pultos kiszolgálás:Szinte mindig ha a gyógyszertárban esetleg a Tesco-ban vagy akárhol állunk sorban és mi jövünk éppen nagyon sokat számít az első megszólalás! Engem általában az első mondatukkal le tudnának lőni.Szóval konkrétan annyi jóérzés sem szorult beléjük,hogy egy kedves kis Jó napot kívánok -ot elejtsenek .Persze tisztelet a kivételnek mint mindig! Már erre is kifejlesztettem egy technikát akármilyen gonoszan köszönnek én óriási mosollyal vissza köszönök erre általában felkapják a fejüket és azonnal ezerszer kedvesebbek.Bár van a menthetetlen akitől kérdezel valamit,és ő konkrétan úgy válaszol vissza hogy te érzed magad rosszul,hogy megkérdezted ,na az eltakarodhat...Minek dolgozik az ember olyan állásban amit utál? Mondjuk ez relatív mivel sok ember megélni nem tud. Ezt is úgy  érzem kimerítettem akkor ami még eszembe jut azok a kórházak. Mindenki aki bemegy attól azt hallom,hogy panaszkodik.Nem is oktalanul.Az orvosi ellátás szörnyű.A jó orvosok kimennek az országból a és maradnak akik maradnak.Bevitték öcsim és konkrétan 2 hétig benntartották és miután kiengedték nem mondtak semmit,hogy mi lehet a baja semmit.Nagymamámnak is szörnyű miket mesélt..És akkor vissza is érkeztünk az elejére a történetnek.Egy szerencsétlen 5 órát várt talán repedt gerinccel....Hát ez az piros pont nekünk.Végül is sokan úgy vannak "nem velem történt,le szarom.." Megmondom nektek nem .. Egyszer te is fogsz emiatt szopni és ezért akadok ki nagyom hisz ez mi már?Most így hirtelen ennyit találtam ami így eszembe jutott.Igazából csak azon gondolkozok,hogy menyi normális ember van és menyi degenerált.Végül is akkor ki számít normálisnak?Az a jövőnk mint ami most van Svájcban,hogy mindenki monoton egyhangú stb. ??? Én remélem nem!

2 megjegyzés:

  1. én is szoktam volánnal utazni, és mindig sokat késik. elvileg óránként jár, de volt hogy másfél órát álltam a buszmegállóban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit tudok ajánlani: nagyon sok reklamálás .Egyik osztálytársam fél évig majdnem minden nap bement a központba reklamálni,hogy reggelente csak egy busz jár de arra ha megtelik a többi utas nem fér fel.Igaz azért reklamált mert idgeítette a sok ember nyomorgása de elérte,hogy már 2 buszt küldenek!!Szóval sok reklamálás után el lehet érni valamit úgy érzem!

      Törlés